Cel mai pufos lucru din lume

by - joi, noiembrie 05, 2015

Miercuri am primit un colet frumos, minunat, din partea TiaShop. Am fost extrem de incantata si aceeasi reactie au avut-o inclusiv colegele mele de camera sau unele prietene care au venit in vizita la mine si care au surprins produsul primit.


In primul rand livrarea a fost iesita din comun. Nu am mai vazut firma care sa expedieze un colet cu asa rapiditate, de parca s-ar fi pocnit din degete. Comanda a fost realizata in cursul zilei de marti(in jur de ora 15) si a ajuns la mine miercuri pe la 9 jumatate dimineata.
Drept sistem de livrare a fost utilizat serviciul de curierat TNT. Trebuie sa recunosc faptul ca nu ma asteptam sa ajunga chiar atat de repede.
Daca livrarea a fost de-a dreptul surprinzatoare, nici continutul pachetului nu a fost mai prejos.

Cine este TiaShop si cu ce se ocupa

Tia este un magazin online, distribuitor de lenjerie intima, halate si costume de baie. In portofoliul acestora gasim marci de renume si produse de lux precum: Vivien Vance, 7heaven, Beauty Night, Khimera si 12PM.
Ca orice alt magazin online, comenzile se realizeaza extem de usor, adaugand produsul in cos si finalizand comanda, plata realizandu-se asa cum ne este mai usor: transfer bancar, ordin de plata, plata la livrare etc.
Legat de acest aspect vreau sa subliniez faptul ca TiaShop.eu este singurul magazin pe care l-am descoperit cu facilitatea de a realiza plata unei comenzi utilizand PayPal. PayPal este cel mai utilizat sistem de plata/transfer intre tarile internationale. Nu am gasit pana acum nici-un alt magazin online din Romania care sa aiba acest sistem de plata. 

Dupa experienta deja traita pot clar sa va afirm ca produsele Tia nu sunt ceea ce par.
Materialele utilizate, cel putin din gama Vivien Vance, sunt de o calitate exceptionala iar produsele sunt unicate pe piata. Designul intrece cu mult asteptarile.
 In ultima perioada am fost extrem de activa in mediul online cu tot ceea ce inseamna comenzi catre firme din tara si din afara. Va pot spune ca in spatele a zeci de poze artistice am descoperit si testat produse care in realitate erau diferite si materialul nu parea a fi asa cum as fi afirmat cu ardoare in momentul in care am ales produsul conform pozelor de prezentare.

Desi TiaShop nu detine un magazin online bogat in poze artistice, asta nu inseamna ca produsele sunt ca oricare altele. Daca veti realiza o comanda veti observa acest lucru. Esenta este ca Tia nu ofera imagini fictive ci se axeaza pe calitate si un aspect extraordinar real.
Daca nu ati apucat inca sa analizati produsele acestora sau daca o veti face, va recomand sa urmariti si pagina acestora de Facebook unde totusi veti gasi ceva produse surprinzatoare. 
Credeti-ma pe cuvant! Veti primi acasa exact ceea ce va arata acele fotografii. Astfel puteti sa va abonati si sa fiti la curent cu cele mai noi aparitii.

Ce am primit de la TiaShop

Am primit de la Tia un superb halat de dama marca Vivien Vance. Este cu siguranta cel mai special produs primit in ultima vreme.
Este extrem de pufos si calduros. Vorba colegei mele: -Nici nu-l simti!


Este ideal pentru zilele acestea reci si in acel moment cand iesi de la dus si vrei sa ramai invaluita in prospetime si sa te rasfeti intr-un "culcus" cald si pufos, in timp ce iti continui ritualul de infrumusetare.
Sau cand te asezi la fereasta sa admiri din plin vremea si tot ceea ce ti se pare mai frumos, in timp ce savurezi o bautura calda si te resfeti cu o multime de produse minunate.
  
                
        

Halatul din gama Godline este in editie limitata, proaspat lansat si totodata unicat. Materialul este destul de gros, nici foarte mult, nici prea putin, insa mai mult decat perfect pentru a-ti mentine o temperatura a corpului ridicata, invaluindu-te in eleganta la absolut. Este cel mai rafinat si cel mai pufos lucru din lume.

Se afla pe lista de top a favoritelor mele si va pot spune ca este de asemenea o idee geniala de cadou. Daca tot se apropie sarbatorile si am inceput sa facem listele de chmparaturi, un reper excelent este TiaShop.

Nu doar ca veti fi extrem de multumiti dar si impresiile persoanelor dragi vor fi de-a dreptul wow. 
Elementele simple pot face diferenta iar acest halat oferit in dar te va ajuta cu siguranta sa cuceresti persoana iubita. 

Eu va recomand din inima produsele TiaShop. Alege-ti cu incredere o marca renumita si produse de o calitate si un rafinament extrem de ridicat. 

TiaShop iti este aliat!

You May Also Like

2 comments