Super blogmeet, super bloggerite #BloggeriteBacau3

by - vineri, octombrie 16, 2015

Sambata, 10 octombrie, a fost o zi minunata. Am avut parte de o experienta tare emotionanta si minunata la cea dea 3-a intalnire, pentru mine prima din intreaga viata si "cariera" de bloggerita.
Poate unii dintre voi ati aflat deja despre cum a descurs aceasta intalnire, pentru restul am decis sa-mi aloc ceva timp pentru a incerca si bunatatile primite si sa va ofer cateva detalii despre fiecare in parte (sper ca v-ati obisnuit cu obiceiul meu de a ma lungi la vorba).


Am vrut de o multime de ori sa fac cunostinta cu fetele insa niciodata nu am dus acest lucru pana la bun sfarsit. De data aceasta soarta a fost de partea mea.
Am cunoscut doamne si domnisoare finute, elegante, iar pe parcursul celor 4 ore m-am simtit fantastic alaturi de grupul feminin si de diversitatea subiectelor pe care acestea le abordeaza pe pagina proprie.


Acestea sunt minunatele pe care le-am cunoscut:

Fetele au ales o locatie minunata, respectiv Beraria cu Noroc, care ne-au pus la dispozitie atmosfera calduroasa si primitoare. Mi-a placut la nebunie! Chiar imi doream sa vizitez acest local si sexul masculin predominant din jurul meu chiar a fost putin gelos pe acest fapt.




Este un local extrem de dragut si lnistit pe care vi-l recomand cu caldura.
Cei de la Berarie ne-au mai facut o surpriza minunata oferindu-ne un desert fantastic, pe care culmea, cu toata disperarea de dulciuri, nu l-am putut termina. Imi amintesc si acum aroma clatitelor!



Atentii minunate din partea sponsorilor

Cativa sponsori mai mult sau mai bine cunoscuti au dorit sa ne fie alaturi si ne-au oferit in dar produse fantastice.




  • Selgros Bacau ne-a incantat simturile cu platouri pline de preparate din carne si niste salata de peste. Preparatele au fost peste masura asteptarilor mele iar una din salatele pe care am gustat-o parea ciudatica dar totusi m-a atras si m-a surprins placut.


  • Din partea celor de la Ziaja am primit o multime de "jucarii" fenomenale. Mi-am bagat nasul in ele imediat cum am ajuns la camin. Imi venea sa mananc lotiunea si gelul de dus cu ciocolata. Miamii! Ce m-au nimerit!


  • C-THRU m-a impresionat enorm! Pentru mine este destul de deranjanta pielea sensibila si reactiile ciudate ale organismului. Avand in vedere ca in ultima vedere doar anumite deodorante isi fac treaba, acesta s-a dovedit a fi unul foarte fresh si care persista pe pielea mea cat de putin.

  • Recunosc, cadoul preferat a sosit din partea STR8. Is nevoita sa stau cu ochii pe ele in prezenta sexului maculin. Nu le-as da pentru nimic! Cu gelul de dus si deodorantul delicios se creeeaza o atmosfera de vis pentru mine. Ador parfumurile barbatesti nu doar datorita mirosului extrem de placut ci si datorita calitatii acestora. M-am indragostit de ele!

  • Pretty byElenaLupu - Oh... doamna Elena... Ce sa va zic? Este o minune! Are doua maini binecuvantate cu talent si rabdare. Semnele de carte oferite nu doar ca au fost extrem de bine realizate si au necesitat enorm de multa implicare. Chiar nu stiu ce sa va mai zic despre aceasta doamna desavarsita si unica!


  • Si cei de la Famous Luxury Perfumes au fost extrem de generosi oferindu-ne vouchere de cumparaturi in valoare de 100 lei.

  • Cei din urma: cei dintai! Asadar Elmiplant s-a gandit la o surpriza tare dragalasa oferindu-ne un ghiozdanel foarte practic si un gel fresh de remoderare corporala.

Pe aceasta cale doresc sa multumes sponsorilor pentru atentiile oferite si pentru gazduire. Chiar m-am rasfatat incercand produsele zilele acestea.
Totodata doresc sa le felicit pe fetele prezente la blogmeet, pentru prestatia deosebita de pretudindeni ce o au pe paginile lor (eu urmaresc mai din umbra, asa) si pentru puterea si succesul lor in viata de zi cu zi. 
Multumiri si felicitari, dragele mele!

You May Also Like

0 comments