Stampila sufletului meu

Zambetul e cheia momentelor frumoase. Atunci cand zambetul rasare este un semn ca fericirea bate la usa.
Fericirea nu se exprima prin cadouri enorme, bijuterii scumpe si alte atentii de milioane. Lucrurile mici fac diferenta si ne surprind atunci cand ne asteptam cel mai putin
Fericirea se reflecta si se imparte cu cei din jur. Cel putin asa sunt eu si asta cred ca orice stare de bine se reflecta cu caldura si ii cuprinde si pe cei din jur.

Stampila fericirii

Precum un copil curios, mi-am bagat nasul toata viata asta peste tot unde am putut. Ce copil nu face asta?
Si am descoperit prima mea stampila. Eram un piticot care nu se mai despartea de jucarii si cateodata nu ma puteam abtine sa nu cotrobai printre lucrurile personale ce apartineau in special mamei.
Si stii cum sunt mamele. Au mereu geanta plina cu tot felul de lucruri, importante sau mai putin importante.
Am dat peste stampila mamei. Era fascinant cate desene facea ea asa, fara a se chinui o perioada lunga sau sa aiba nevoie de ajutor. In conceptia mea era un fel de zeu al desenelor.
O perioada m-am bucurat de toata aceasta treaba, pana cand intr-o zi m-a prins mama. M-am ales doar cu o cearta zdravana si cu un cadou simpatic: un set complet de markere cu stampila.
M-a bulversat putin toata treaba asta: am gresit sau nu? Copiii care fac greseli nu primesc cadouri!
Am inteles eu mai tarziu cum sta treaba de fapt si de drept.


Aceste amanunte sunt mai putin semnificative. Cu adevarat important este ceea ce am realizat din toate aceste lucruri.
Indiferent de varsta, toti iubesc stampilele. Dragostea fata de stampile apare de cand esti mic si existenta acestora se dovedeste a fi o necesitate de cele mai multe ori, nu o placere.
De ce aceste lucruri nu pot fi combinate? Sau de ce nu vedem dincolo de bariere si sa indraznim sa ne testam limitele creativitatii?

Cei de la Colop au reusit sa realizeze stampilele perfecte care sa ne exprime personalitatea. Este cea mai usoara modalitate prin intermediul careia putem face o personalizare a tuturor lucrurilor ce le detinem in posesie.



Fiecare dintre noi poate sa opteze pentru o stampila personalizata dupa propriul gust si propria stare.
Mie cel mai bine mi se potriveste stampila fericirii. 
Stampilele pot expune totalitatea momentelor care transforma viata in cel mai frumos dar. Stampilele nu se definesc doar prin semnificatia din cadrul teancului de acte. Ele te pot reprezenta pe tine, ceea ce esti cu adevarat, asa cum stampila fericirii ma exprima pe mine.

Personalizeaza-ti si tu stampila cu ceea ce te reprezinta! Cu Colop stampila ta spune o poveste!


Articol realizat pentru SuperBlog 2015.

Comentarii

Postări populare