Ileana Cosanzeana moderna

by - vineri, octombrie 09, 2015

Ileana Cosanzeana si-a expus cositele odinioara si nu doar ca povestea sa ii pune in valoare podoaba capilara, magica si sanatoasa, ci o transforma intr-un exemplu modern pentru noi, Sanzienele de astazi.
Podoaba mea capilara nu prea pare a sti de sanatate si vitejie. Se lupta zi de zi cu temperaturile la care este expusa si cu alti factori degradanti.


Era o seara frumoasa de mai. Covorul rosu era deja pregatit, nu pentru o oarecare vedeta ci pentru aniversare.
Atunci cand suntem in centrul atentiei incercam din rasputeri sa scoatem in evidenta atuurile noastre. Nici eu nu m-am lasat mai prejos. Problema este ca am fost mai viteaza decat as fi crezut vreodata, insa asta nu a dus la nici un lucru bun. Sa va povestesc.


O data la ceva vreme imi chinui parul vopsindu-l, insa zilnic este supus la teroarea unei placi de par, a ondulatorului sau a feonului.
Constiinta imi spune sa-l mai las sa-si traga sufletul, insa ochii si firea incapatanata nici nu pot lua in calcul acest gand.
Am trecut la schimbarea propriu-zisa. M-am gandit ca nu ar strica sa incerc sa diversific putin nuantele, desi puteam sa jur ca voi ramane la nuantele de blond. Dar cum dorintele unei femei trebuie sa devina realitate, nu m-am lasat pana nu l-am dus la bun sfarsit.
Am transformat nuantele de blond in saten, insa la rezultatul de dupa chiar nu m-as fi asteptat: par gras imediat dupa spalare, electrizat, rebel si cu un grad ridicat de rupere.
Era clar! Vopseaua a atacat firul de par, l-a ars, furandu-i toata vitalitatea, stralucirea si volumul natural.
Pentru o doamna este un adevarat cosmar! Parul este cea mai apreciata bijuterie si cea mai pretioasa. Cel putin eu asa il vad. Parul este cea mai la indemana arma pentru a fi irezistibila!


Acele momente cruciale necesitau actiune imediata, aveam nevoie urgenta de un tratament cu actiune imediata, care sa asigure o rezultate garantate.
Eu imi pun increderea in produse romanesti de calitate ale unor marci consacrate.
Am descoperit gama Gerovital Tratament Expert din care am ales un sampon anti-cadere si o masca regeneranta la care am adaugat un ser termoprotector.
  

Aceste produse de traditie rezolva cu profesionalism problemele zilnice la care este supusa podoaba capilara.
Nu mai e nevoie sa apelez la saloanele de infrumusetare cand am doctorul meu personal direct in confortul casei mele: Farmec si Gerovital.

Datorita acestor produse am reusit sa aduc cositele pe calea cea buna si am redescoperit frumusetea naturala despre care se merita sa aduci vorba si nepotilor.


Si ca o nota personala, cred ca Ileana Cosanzeana ar fi mandra de mine.


Articol scris pentru SuperBlog 2015.

You May Also Like

0 comments