Cicoarea cu amintiri

by - miercuri, octombrie 28, 2015

Usor amaruie si parfumata, cu savoare fina, o astept in diminetile pustii sa-mi insenineze ziua. E greu sa nimeresti masura potrivita fara potirul corespunzator si sa irosesti picaturile de energie.
In plus, cu cat elementele "deocheate", mai parfumate, cu atat dragostea fata de cicioarea magica creste si cu atat mai mult ne dorim sa ne petrecem clipele alaturi de aceasta. retraind amintirile ramase din povestile de odinioara.





Cafea sau ceai, vin fiert sau ciocolata calda, fiecare cicoare vine la pachet cu senzatiile ei minunate.
Ca treaba sa fie perfecta apelam la paharul sau mai bine zis la cana potrivita.
Ador canile! Sunt de diferite marimi, de forme diferite si cu un design pentru fiecare in parte. Le si poti personaliza si oferi in dar celor dragi. Atentiile personalizate au mereu un impact maret.


Daca vine vorba de cadouri, canile sunt unele dintre cele mai frecvente cadouri oferite celor dragi, fiind extrem de utile si in acelas timp aduc in amintire momentele speciale in fiecare clipa a zilei.
Imi place sa surprind zambete oferind in dar seturi de cani, cani amuzante sau ceva mai special precum canile handmade.
In treacat, am descoperit Magazinul de Cani pe care il si recomand pentru gama de cani disponibila in stoc.

De ce as alege Magazinul de Cani?

Am patruns intr-o lume ce evoca si reinvie amintirile sufletesti. Unele sunt atat de originale si dragalase incat imi amintesc de cum sunt eu la primele ore ale diminetii sau pe parcursul unei zile obisnuite.
Spre exemplu, Pisicuta adormita imi aduce aminte de motanul meu cel viteaj. Era un somnoros mai mare decat mine si daca se poate spune si asa, cu ani in urma m-a atras in jocul lui si m-a transformat intr-o somnoroasa de elita. Intotdeauna ma trezesc cu maxim jumatate de ora inainte de a incepe noua zi. Primul lucru pe care il fac este acela de a-mi savura cafeaua proaspata si cred ca Pisicuta adormita imi poate schimba si prostul obicei de a sari peste micul dejun.

Magazinul de cani cuprinde o multime de idei pentru cadouri si licori, numai bune pentru diminetile racoroase sau pentru intrunirile intre prieteni.
Unii isi centralizeaza atentia si asupra culorii si a formelor. Nu sunt o persoana pretentioasa si nici nu pot spune ca sunt fana dedicata a unei anumite nuante. Magazinul de cani detine modele diverse, cu aspecte cat mai realistice si originale, pentru amintirile ce merita mereu retraite, iar asta imi place la nebunie.

Vin acasa! Fara griji imi pot achizitiona ceea ce-mi doresc! 

Canile aduc amintirile direct la poarta casei noastre: motive de Craciun, cu animale, pentru copii si familie sau exprima pasiuni.
Cand ma gandesc la Craciun, ma gandesc la cadouri, la atentii folositoare cu ajutorul carora pot aduce o bucurie in sufletele celor dragi.

Cat despre pasiuni, cand aleg o astfel de cana, indiferent ca e o achizitie personala sau o voi darui, ofer sansa de a avea oricand alaturi hobby-urile noastre preferate. Cu siguranta este extrem de placut cand cineva iti apreciaza munca si iti ofera in dar o cana cu pasiunea favorita.


Magazinul de cani este divers, ca noi toti de altfel, precum si amintirile noastre. Fiecare isi poate retrai povestea vietii sale cu inclinatie spre ... cani.

Articol scris pentru SuperBlog 2015.

You May Also Like

1 comments