Cadouri pentru Craciun

by - joi, octombrie 15, 2015

Se apropie Craciunul cu pasi repezi. Este una dintre cele mai frumoase sarbatori. Printre cele mai frumoase cadouri se numara parfumul cozonacilor si placintelor facute de varstnici.



Vinul sangeriu a inceput sa-si intensifice aromele, numai bun de pus la fiert, cu un varf parfumat de scortisoara alaturi de o bucatica pufoasa de pandispan, la gura sobei, amintindu-mi de acele sarbatori vesele petrecute langa cei dragi. Atmosfera prinde viata dupa cum o transformam noi!

Totusi cele mai frumoase clipe le impartasim de sarbatori prin intermediul cadourilor. Acele reactii calduroase fac cat o mie de cuvinte, ndiferent de atentiile oferite.


Nu lasa pe maine ce poti face astazi!

Azi e o zi racoroasa de octombrie insa timpul zboara ca vantul si maine poimaine ne trezim ca sosesc sarbatorile. Nu vrem sa ne aglomeram pe ultima suta de metri si sa ajungem la concluzia ca nu avem cele mai fascinante cadouri de Craciun.
Anul acesta m-am gandit sa-i surprind pe cei dragi cu un cadou special:: cosuri cadou Craciun.
Poama dulce sau usor acrisoara poate fi surprinsa intr-o sticla cu infatisare eleganta, alaturi de o cutie bogata in praline si prajituri cu parfum de scortisoara si fructe.


Cosurile asortate si frumos imbracate de la Karin se vor dovedi a fi un cadou special pentru membrii familiei chiar si pentru seful tau.
De Craciun putem fi mai buni si mai darnici, putem transmite caldura si bucurie in sufletele celor din jur, iar Karin concepe si comercializeaza cadouri de poveste pentru oamenii de poveste.
Doresc sa-i multumesc mamei mele pentru toata grija si daruirea ce mi-a aratat-o de cand eram in fasa. O voi surprinde cu siguranta cu un set fin pe ritmuri de vin rose sau demisec si pannetone sau praline. Combinatiile diverse din multimea de cosuri KarinGifts transforma aceasta sarbatoare intr-un eveniment de proportii.

De ce am ales in acest an KarinGifts

Nu este o noutate faptul ca in ultma vreme pentru orice lucru de care am nevoie apelez la magazinele online. Apeland la magazinele online am fost mai surprinsa si satisfacuta decat as fi fost la o achizitie normala dintr-un magazin local. Totodata economisesc timp pentru a constru cadrul perfect pentru a oferi darurile, in timp ce pachetul se pregateste de catre expeditori sau se afla in drum spre mine.
Cand vine vorba despre cadouri, dincolo de acel gand ca are o anumita destinatie si ca voi bucura o inima, mi se infiripeaza o emotie de proportii si stau cu sufletul la gura asemeni unui copil in asteptarea lui Mos Cracin.

KarnGifts  va fi anul acesta tolba cu "jucarii" iar eu Mos Craciun, varianta feminina ... fara reni. Sunt extrem de optimista ca gestul va fi apreciat si ca acele cosuri pline cu bunatati vor satisface pe una sau mai multe din cunostintele mele.

Inima calda si plina de bunatate a prietenei mele mi-a fost mereu alaturi si ma indrumat. Aceeasi impresie o am si despre seful meu, un om simplu care apreciaza efortul angajatilor sai si care mai presus de toate, isi ghideaza angajatii, motivandu-i si sustinandu-i cu orice sta in putinta. Anul trecut el mi-a oferit un zambet, anul acesta vreau sa preiau prima initiativa si sa-i construiesc o surpriza neasteptata, pe care o poate imparti, ca de obicei, cu cei dragi.
Karin construieste zambete pentru ce-i din jurul nostru, de la mic la mare. KarinGifts este felul meu e a multumi!

Tu ce le vei oferi celor dragi de Craciun anul acesta?

You May Also Like

0 comments