O dimineata plina de farmec

by - joi, februarie 19, 2015

Dimineata am avut un apel. Curios, cine sa fie oare? Vre-un frustrat cumva?
Mi-am luat inima in dinti si am zis sa apelez. Uimirea, curiozitatea si fericirea mi s-a ridicat la cote maxime cand am auzit ca nu era nimeni altul decat domnul de la firma de curierat.
Am primit precum asteptam, un pachetel spre testare de la nimeni altcineva decat echipa Farmec. Desi am participat la foarte multe campanii, nu am avut niciodata sansa de a testa produsele lor si iata ca de aceasta data ei au facut posibila aceasta minune.
Am deschis pachetul cu nerambdare si m-am minunat. Pe langa produsul ales de mine ( crema cc nuanta deschisa, varianta cu zmeura din noua gama Gerovotal Happiness), cei de la Farmec mi-au oferit in dar un jar cu o prima dedicatie pe anul 2015, o mica introducere a scopului jar-ului si un pachetel de biletele pentru ca sa pot nota fiecare motiv de fericire pe acest an.




De ce BB sau CC?
Nu am fost prea blanda cu tenul meu. Obisnuiam ca micile cosuri sa le atac si sa le transform in adevarate probleme insa m-am gandit la un moment dat ca fondul de ten nu e cea mai buna alegere ci doar o masca.
Tenul meu este normal cu o tenta sensibila si care nu permite utilizarea oricarui produs. Sa nu mai zic ca nuanta acestuia este una destul de deschisa si ca nu gasesc foarte usor produse pe nuanta tenului.
Asadar am hotarat de cativa ani sa trec de la fondul de ten care acopera si ofera o simpla masca, la cremele bb/cc care sa si trateze imperfectiunile pe deasupra.

Cum a fost?
Prima mea intalnire a fost cu crema de la Yves Rocher. M-a incantat nespus de mult si atat eu cat si colegele cu proble mai severe am fost extrem de multumite. Nuanta estw perfecta, gradul de acoperire destul de ridicat si trateaza cosurile dar si imperfectiunile in minim 2 zile de la utilizare. Asa am scapat eu de ranile de pe fata in maxim 3-4 zile. In urma unei oferte mi-am reachizitionat ( cred ca de vreo 3 ori) aceasta crema si o prietena s-a decis sa incerce. Tenul sau foarte acneic a devenit intr-o saptamana aproape ca un ten de portelan, curat hidratat. Recomand din suflet!
Cand aceasta s-a terminat, am utilat un bb de la Garnier. Pentru mine a fost o experienta cam trista, nuanta nici nu corespundea nici macar pe jumatate, in plus tenul era pe zi ce trecea cu cateva bubite in plus.
Apoi am trecut la Cc de la Elmiplant. M-am luat dupa continut, avand plante in compozitie precum prima crema folosita. Pot sa zic ca am fost multita in proportie de 65-70%. Acoperirea este medie, nuanta insa nu a fost chiar pe nuanta tenului, insa am observat ca nici nu accelera foarte tare procesul de tratare nici nu il inrautatea ceea ce este bine. Este o crema destul de buna in comparatie cu pretul.
Fii d pe sfarsite, mi-am luat inima in dinti si am achizitionat bb de la Oriflame. Am fost placut surprinza sa vad ca se gaseste in 4 nuante( daca tin bine minte) si am avut norocul sa gasesc nuanta perfecta. Un lucru care m-a dezamagit total este acela ca tenul se cam umplea de bubite o data cu trecerea timpului, fapt ce mi-a stricat fericirea cand am vazut ca gradul de acoperire este ridicat.
Nu am mai putut rezista asa ca am trecut repede inainte de sarbatori la o noua gama. Mi-am comandat prin intermediul colegei de camera un set de la Avon, la un pret excelent, alcatuit dintr-o spuma de curatare si o crema nuantatoare, ambele cu acid salicilic, din gama Clearskin. Vreau sa spun ca sunt enorm de multumita, anterior incercasem si batonul corector de la ei. Spuma se poate folosi de 2 ori pe zi pentru curatare iar atunci cand doriti sa iesiti din casa aplicati un strat de crema. Crema se gaseste in 2 nuante si vreau sa zic ca la inceput m-am cam speriat. Nu are o consistenta densa, ceea ce m-a determinat ca un prim gand ( total eronat) sa fie acela ca nu va acoperi. Cat despre nuanta de asemenea imi faceam griji ca indiferent daca pare buna, adevaratul test se vede pe fata. Vreau sa zic ca am fost socata, in sensul bun al cuvantului, tenul este curatat, crema acopera dar si trateaza impecabil, nuanta este cea deschisa si foarte potrivita tenului meu. De aproximativ 2 luni de cand o folosesc nu am avut probleme si sunt enorm de multumita, tenul este foarte proaspat si fericit. V-o recomand!
iata ca am ajuns si la bunatatea ce am primit-o azi. Ii voi realiza o abordare unica si corespunzatoare zilele ce urmeaza. Pentru moment vreau sa spun ca miroase foarte bine, a zmera, mai exista varianta cu afine pentru nuanta inchisa, iar pretul pentru cei ce doresc sa o achizitioneze este unul modest ca toate produsele de altfel, de la Farmec.

Abia astept sa o testez si pe ea, am auzit numai lucruri bune legate de aceasta gama si sper ca si rezultatul testelor mele sa fie unul pozitiv.
Oare in ce categorie se va incadra?

You May Also Like

1 comments

  1. Buna ziua,

    Mai este o singura zi in care va puteti inscrie in cel de-al doilea concurs pe BlogHub.ro . Premiile sunt urmatoaele : 100,75 si 50 de euro, asa ca va asteptam sa le castigati.

    Link-ul concursului : http://www.bloghub.ro/concurs-publicare-anunturi-in-ziare-locale-c5.html

    Bitu Mihai,
    SEO - Mediapress Advertising

    RăspundețiȘtergere