Principiul unui hibrid

by - vineri, noiembrie 01, 2013


Printre hohote pline de anexietate şi gânduri purtate în capcane pustii, se ascunde ego-ul meu dificil. Dificil în fiecare moment al vieţii, se zbate, mă bate cu capul de pereţi atunci când nu-i convine câte ceva. 
Ţi s-a întâmplat vreodată de-a lungul unui drum, lung, obositor, să te cerţi cu el pentru ceva ce îţi doreşti cu adevărat? 
Nu aveam unde să-l las aşa că, l-am luat cu mine într-o călătorie relaxantă către inima munţilor. Copaci şi flori, câmpii şi suflete golaşe ce coboară dintre nori, puritate şi prospeţime, linişte izvorâtă din iubire. Deşi drumu-i lung şi lunca-i mare, însă priveliştea-i captată de culoare. O maşină veche, poate depăşită de atât efort cât a depus până acum, însă o ultimă alternativă pentru a finaliza un drum, o călătorie, o problemă urgentă. 
-Ce frumosss! 
Brmm, brmm, se aude glasul maşinii. Răguşit, poate gripat,scoate un zgomot de parcă ar fi la medic. Sună a început de sfârşit! 
-Va mai funcţiona! Nici-o problemă! 
-Iar eu te rog să taci! Of, ego-ul ăsta! 
O plancardă îmi face cu ochiul: -Te aştept! Ia-mă! Ia-mă! 
-Să nu îndrăzneşti! Nu ai nevoie de aşa ceva! Vezi-ţi de drum! 
Timpul se opri în loc, ochii se menţineau constanţi către acel afiş
-Ţi-am zis să taci! Eşti surd sau ce? 
Chef de distracţie, de drum? S-a pierdut în peisaj, mă întorc acasă. 
Şi ia să vedem ce mai e pe la tv! 
“Ai nevoie de ceva nou? Zâmbeşti, conduci, pluteşti! Este şansa ta de a redescoperi lumea!’’ 
Doi ochi milogi şi scânteietori mă tentau la ideea unui drive-test. 
-Dulapurile sunt pline! Frigiderul plin! Ce-ţi mai trebuie acum? 
-Măcar ştii despre ce vorba ciudatule? 
-Bănuiesc! Flămânzenia ta şi pofticeala ta, îmi zice că e mâncare! Întotdeauna numai la asta te gândeşti! 
-Pămpălău mai eşti! E o maşină mă! 
-Maşină de care? De tocat, de gătit, dute mă...! 
-O maşină hibrid. Poţi alege dintre diferite modele auto: Yaris Hibrid, Auris Hibrid, Auris Touring Sports Hibrid, Prius. Toyota oferă o mulţime de modele după bunul plac. 
-Şi hibridizarea asta ce mai e, ce face? 

-Principiul hibridităţii se referă la capacitatea unui automobil de a avea cost de posesie redus, economie de carburant şi să acţioneze cu eficienţă în traficul urban. În plus, nu o s-o auzi cum pedalează, darămite să-ţi pierzi zâmbetul şi admiraţia către mediu, datorită emisiilor reduse de CO2. Efectiv plutim! Este cel mai versatil, permiţând deplasarea maşinii prin propulsia asigurată de motorul termic, de cel electric sau de conjugarea ambelor. Totodată, motorul este folosit pentru reîncărcarea bateriei sistemului. Nu este nevoie să încarci bateria la priză.
-Hmm, n-aş putea zice că nu sună tentant! Hai la drive test! 
-Tu spui asta? Ai febră? Parcă era o prostie. 
-Nu, nu e, m-ai convins! 
Acolo, un braţ de maşini, de încercări pline de suspans. Inima alertează pulsul, îmi îmbărbătează fiinţă, mă prinde şi mă farmecă.  Pe-o parte, pe alta, la stânga, la dreapta! Dute, vino, mai uşor, mai rapid. Mai mângâi şi pielea, fac ochi dulci decorului, o absorb! Mă hrănesc cu energia propriei sale fiinţe, nu o pot lasa să dezmierde la altcineva! Volanul, cel mai cel barbat, mă îndruma de-a lungul drumului, jantele...oh...elementul meu preferat. Ţi s-a întâmplat vreodată asta? Altfel e când redescoperi lumea de la înălţimea ta, când totul se ridică la nivelul preferinţelor tale. Drumul, priveliştea, sunt mai nuanţate alături de o aşa avere. Nicicând drumurile lungi nu puteau fi mai relaxante!

-Clar, o iau! 
-Clar o luăm! 
În sfârşit îmi împăcasem ego-ul şi ne bucuram amândoi de noua noastră bijuterie. 
Ps: Acest articol are caracter ficţionar şi este realizat pentru SuperBlog 2013! Orice lucru asemănător cu realitatea este pur şi simplu întâmplător. 

You May Also Like

0 comments