Păţania unui om nebun

by - luni, noiembrie 04, 2013

Şi nu mint când zic faptul că m-o apucat nebuneala încă de la vârsta când eram micuţă şi plapândă. O adevărată păţanie care se derulează şi la vremea actuală. 
Frumuseţea şi delicateţea sunt două simboluri definitorii ale unei femei. Chipul ei angelic, bujorii trandafirii, lumina ochilor ei, o caracterizează profund. Şi n-ai să crezi că aceată fineţe poate fi ştearsă! Şi n-ai să crezi că trăsăturile sale feminine îi pot fi furate! 
Cu o mare amărăciune în suflet, vă invit să îmi aflaţi povestea. Încă de pe la vreo 12ani, tenul a făcut cunoştinţă cu duşmanii săi. Şi nu doar el ci şi ale mele gingaşe palme şi ai mei ochi prichindei. Să le vadă, să le simtă, nici vorba! Strângeam din nas, strâmbam buzişoara, îmi alungam senzorii la somn şi ucide-i! Şi cine zice că teroarea a încetat? Mi-a intrat în sânge acest nou prototip nazist, ce acţioneaasupra propriei fiinţe, care mă chinuie şi pe-o parte mă linişteşte. De înţeles? Nu prea. Şi eu mă cam cert uneori cu ego-ul meu dar nu ajung la nici-o rezolvare. Văd un coş, sar pe el cu toată muniţia. Dacă încerc să îmi tratez feţişoara, iese altu, n-am cum să mă abţin. Este precum un drog intrat în sânge, cu care nu mă pot lupta. 
Şi aşa zi de zi, chiar şi în cele mai importante şi speciale momente. Din coş văzut sub lupă se ajunge la o groapă mare şi adâncă. 
Plecând de la orele zilnice de şcoală, până la banchete, nunţi, petreceri importante precum cea de noul an, chiar şi o parte din vremea actuală, mă învârt şi încerc să mă lupt cu teroarea: acneea. 
Şi când zâmbetul unui bebeluş ţi se suprapune peste faţa ta, când valul de mătase îşi face cuib în pielea ta, te simţi de parcă ţi s-ar curma zilele când vezi un coş. 
Dacă la banchet, la nuntă, de Paşte şi Revelion, coafat aranjat, mărcile unei domnişoare elegante şi îngrijite o însoţesc, la mine nici cosmeticele nu au putere. Este inevitabilă apariţia unui izvor de lacrimi, de-a lungul câtorva clipe. Noroc de cei dragi care îmi sunt alături, mă sprijină şi mă încurajează. Şi poate unii zic că nu poate fi aşa rău, dar dacă arăt, atunci oricine îmi poate da crezare când zic faptul că era mai bine dacă era un coşmar pierdut prin spaţiu, care din întâmplare, aterizase fix la mine. 
Unde-i linişte şi frumos, coşurile au grijă să-mi strice ziua. 
De curând am tras cu coada ochiului prin jurnalul celei mai bune prietene: Farmec. Recunosc faptul că ne auzeam mai rar, însă blândeţea ei, sfaturile ei şi modul ei în care percepe femeia, este unic. Astfel, o simt aproape de sufletul meu zi de zi. 
Şi parcă mi-ar fi ghicit gândurile când am dat să răsfoiesc jurnalul, o grămadă de chestii interesante despre una din fiicele sale, care a luat naştere de curând: Gerovital Plant Stop Acnee. 
Acest nou brand, alcătuit din crema sebo-reglatoare purificatoare, crema ultra-activă, baton corector purificator, fluid antiseptic purificator şi gel spumant antimicrobian, va câştiga bătălia împotriva rivalilor mei. Şi indiferent dacă mă credeţi sau nu, nimeni nu mă va putea despărţi de eroul meu pe timp de zi: batonul corector. 
Pe lângă faptul că tratează şi acoperă imperfecţiunile, este oaza mea de fericire, ce îmi redă feminitatea şi frumuseţea naturală. Îmi amintesc de faptul că adineaori, făcusem cunoştinţă cu una dintre ficele sale, Doina. Rozalie şi blanda, dulce şi fermecătoare, a fost şi va rămâne regina tenului mei. 
În plus, mă simt la fel de bine, sănătoasă şi fermecătoare, în fiecare dimineaţă când îmi răsfaţ tenul cu gelul spumant antimicrobian, dar şi seara, utilizănd pe lângă acesta o cremă ultra-activă din gama Gerovital special concepută pentru acest lucru. Şi indiferentde tipulde ten pe care îl ai, poţi utiliza cu toată încrederea unul sau mai multe dintre aceste produse. 
Fiecare ten merită răsfăţat în fiecare zi!

Însă, aşa ca pe final, mă mai roade o întrebare: oare Farmec şi-a rezolvat problemele tenului în acelaş fel? 
Toate cele bune şi vă doresc un ten cu cât mai puţine probleme sau de ce nu,chiar impecabil!
Articol scris pentru SuperBlog 2013.

You May Also Like

2 comments

  1. Foarte frumos articol, sper sa primesti punctajul maxim deoarece meriti cu adevarat. Eu nu am vazut ceva de calitate in SuperBlog, am renuntat chiar daca am participat la cateva probe si am luat punctajul maxim.

    RăspundețiȘtergere